This image was lost some time after publication.

This morning, Page Six took on the "hometown hypocrites" over at rival tab the Daily News. To wit:

The sad tabloid, whose circulation is dropping faster than a prom dress, purposefully misleads its readers when it covers The Post. Red-faced editors at the News were avoiding questions yesterday after claiming their paper had "first disclosed" details of the meetings between former Page Six contributor Jared Paul Stern and supermarket billionaire Ron Burkle, which led to a federal investigation of Stern that's now been dropped. The Post actually broke the story on its Web site on April 6, 2006, the day before the News published it.

We just had a couple of questions about this: