"PROTESTING PLANS by Mahmoud Ahmadinejad to lay a wreath at the World Trade Center attack site, the New York Daily News told the Iranian president in a headline to "Go to Hell." A Politics & Economics article yesterday incorrectly said the headline was in the New York Post." Nice to see the folks at the Wall Street Journal trying to give credit to their new fellow employees at the Post. Given the way the News has been destroying its competition in the front-page outrage department, the Post needs all the help it can get. [WSJ]