This image was lost some time after publication, but you can still view it here.

Remember when Page Six published a story in April about a purported sex tape featuring Bam Margera and the fiancee of radio shock jock Opie? And Opie immediately denied it, and then the Post admitted it probably wasn't true, and blamed it on a bad source? Well Opie is not the type to let them off that easy—his fiancee has filed a $10 million lawsuit against the Post, Page Six editor Richard Johnson, and the source, Steppin' Out editor Chaunce Hayden. It's a bottom-of-the-barrel multimillion-dollar legal slapfight! Highlights of the lawsuit:

Page Six does the nasty:

This image was lost some time after publication, but you can still view it here.


The story spreads:

Advertisement

This image was lost some time after publication, but you can still view it here.


It's not true!:

This image was lost some time after publication, but you can still view it here.


Also, lies are hurtful:

Sponsored

This image was lost some time after publication, but you can still view it here.

[via The Smoking Gun]