Turns out the piece was passed on by the Press to Page Six's Richard Johnson, who "was eager to do an item," Press editor David Blum told us. Aww, offering publicity to a struggling alt-weekly, how nice! As if. The story was bumped up to a news feature by the Post and then turned into a scoop on page three. "We're sorry they couldn't wait one more day and make it a Wall Street Journal page one exclusive," Blum told us.