Today the Observer takes the most critical stance out there, from what we can tell, regarding the decision to keep Wall Street Journal editor-at-large Paul Steiger in charge of the paper's coverage of Rupert Murdoch's attempt to buy their parent company, Dow Jones. It's not crazy criticism though: Steiger could stand to make as much as $5 million if the deal goes through. And he might get a seat on the News Corp. board! As one Journal employee put it: "He shouldn't have been directing coverage since the get go... He's got to recuse himself. There are 15 other people who could do the job."

Dow Jones Defends Steiger [NYO]